INGYENES KISZÁLLÍTÁS 20.000 FT-TÓL

Keresés

Gyakran Ismételt Kérdések

Fenntartható halászatból származik-e a Tonhalfutáros hal?

A különféle márkáknál változatos halászati módszereket alkalmaznak, de szerencsére egyre többen törekednek a fenntartható halászatra. A halak elkészítését gondos válogatás előzi meg, ezzel biztosítva, hogy a fogásba nem kerülnek például túl fiatal egyedek. A fenntartható módszerek garantálják, hogy a halászat közben más fajnak – így például a delfineknek – nem esik bántódásuk. Mi a Tonhalfutárnál kizárólag olyan gyártókkal és márkákkal foglalkozunk, akik minősítetten fenntartható halászati módszerekkel dolgoznak.

Bővebb információért kérjük látogasd meg az egyes márkák, gyártók bemutató aloldalait a fenti márkákra kattintva.

 

Honnan tudom, hogy az adott konzerv szabadon fogott halból készült?

A konzerveken minden esetben féltüntetésre kerül. Míg egyes márkák különféle logókat, mások csak szövegesen jelenítik meg. Keresd a “”Wild Fish”, “Selvagem” kifejezéseket, de természetesen mi is feltüntettük a termék megnevezésében segítségként.

A BIO termékeink is szabadon fogott halból készülnek, a BIO termékek logóját, megnevezéseit hasonlóképpen keresd a terméken, illetve a megnevezésben.

 

Honnan tudom, hogy az adott termék BIO?

A BIO termékeink is szabadon fogott halból készülnek, a BIO termékek logóját, megnevezéseit hasonlóképpen keresd a terméken, illetve a megnevezésben. A BIO konzervben kizárólag olyan alapanyagok találhatóak, melyek szigorúan ellenőrzött organikus gazdálkodásból származnak, semmiféle vegyi anyagot nem tartalmaznak.

 

Allergiás vagyok bizonyos élelmiszerekre. Miket válasszak?

Az egyes termékeknél feltüntettük az összetevőket, vastagon szedve az allergéneket, illetve külön ki is emeltük az egyes allergéneket

 

Gluténérzékeny vagyok. Miket válasszak?

Jó hírünk van számodra, vannak garantáltan gluténmentes termékeink is! Az egyes termékek csomagolásán található piktogram, illetve a leírásában és az allergének közt feltüntettük amennyiben a termék garantáltan gluténmentes!

 

Meddig őrzik meg minőségüket a termékek?

A termékek szavatossági ideje változó, de a természetes tartósítási módszereknek köszönhetően a legtöbb halkonzerv éveken át megőrzi a minőségét, a megfelelő tárolási feltételek mellett (hűvös, napfénytől, nedvességtől védett helyen). Egy konzerv átlagos szavatossági ideje 3-5 év. A pontos dátumot, amíg az általad vásárolt termék megőrzi a minőségét, mindig láthatod a csomagoláson!

 

Hogyan tudok regisztrálni az oldalon?

Az oldal tetején, a felső sávban válaszd ki a Saját fiók gombot. Itt jelentkezhetsz be majd a felhasználói fiókodba, illetve jobb oldalon itt tudsz regisztrálni is. A regisztrációhoz add meg az érvényes e-mail címedet (nagyon fontos, hogy érvényes címet adj meg, hiszen minden, a megrendeléseddel kapcsolatos információt ide küldünk majd), és a választott jelszavadat. Ezután kattints a Regisztráció gombra. Innen automatikusan átirányítunk a Saját fiókodba, ahol áttekintheted a fiókadataidat, a szállítási címeket, és a korábbi megrendeléseidet.

Javasoljuk, hogy már a regisztráció során állítsd be a nevedet, és azt a szállítási címet, ahol át tudod venni a csomagodat (ezt a rendelés leadásakor is beállíthatod majd, de így egyszerűbb, hiszen a rendszer automatikusan kitölti neked az alapértelmezettként megadott számlázási és szállítási címet).

 

Megváltozott a nevem, vagy a szállítási címem. Hogyan tudom az adataimat módosítani?

A saját fiókodba bejelentkezve tudod módosítani az adataidat. A nevet, e-mail címet, jelszót a Fiókadatok menüpontban tudod szerkeszteni; a szállítási és számlázási címet pedig a Címek menüpontban. Egyszerűen kattints a szerkesztés feliratra, majd ha végeztél, a Módosítások mentése gombra.

 

Hogyan tudok rendelést leadni?

A készleten lévő termékeknél automatikusan megjelenik a ’Kosárba rakom’ gomb. Erre kattintva az adott termék a kosárba kerül. A termékoldalakon, és a Kosár összegző oldalon is van lehetőséged a mennyiségek módosítására, ha bármelyik termékből 1 darabnál többet szeretnél rendelni.

Egy termék kosárba helyezése után folytathatod a böngészést, és további termékeket is adhatsz a kosaradhoz. A rendszer az oldal jobb felső részén folyamatosan jelzi neked, hány termék van a kosaradban, és mennyi a kosarad végösszege. Ha végeztél a termékek kiválasztásával, az egérrel menj a végösszegre, és megjelenik a Kosár megtekintése gomb. (De a főmenüből, a Vásárlás menüpontból is elérheted a Kosár felületet).

A Kosár oldalon van lehetőséget kuponkód megadására. Amennyiben kaptál tőlünk kupont e-mailben, vagy egy korábbi rendelésedhez, itt tudod azt beváltani.

A szállítási díj összegét is a kosárnál jelzi neked a rendszer, mely 20.000 Ft alatt 1.500 Ft, felette ingyenes kiszállítást biztosítunk.

Ha mindent rendben találsz, kattints a Tovább a pénztárhoz gombra. Itt tudod megadni a szállítási és számlázási címedet, és a nevedet, ha korábban még nem tetted meg. A telefonszámod megadására azért van szükség, mert a futárszolgálat munkatársai így tudnak majd elérni téged.

FONTOS! – Amennyiben szeretnél céges (áfás) számlát kérni a rendelésedről, kérjük a számlázási adatok megadása során pipáld be a Céges számlázás opciót és töltsd ki pontosan a Cégnév és az Adószám mezőt!

Megjegyzést is tudsz írni a rendeléshez (pl. a kapucsengő nem működik). A rendelés leadása előtt arra kérünk, olvasd el általános szerződési feltételeinket. Ha mindent rendben találsz, kattints a Megrendelés elküldése gombra.

 

Hogyan tudom érvényesíteni a kuponkódomat?

A kuponkódod érvényesítésére a Kosároldalon (https://tonhalfutar.hu/cart/) van lehetőséged. Írd be a tőlünk kapott kuponkódodat (ha van), majd kattints a Kupon beváltása gombra.

 

Miként kapok visszaigazolást a rendelésemről?

A megrendelés elküldése után kapsz egy automatikus visszaigazoló e-mailt, melyben megtalálod a rendelésed pontos adatait. Kérjük mindig ellenőrizd le!

  • Nem kaptam visszaigazoló e-mailt: Valószínűleg elütés történhetett, rosszul lett megadva az e-mail cím a rendelés során. Ebben az esetben kérjük mindenképpen vedd fel velük a kapcsolatot elérhetőségeinken, hiszen a számlát is erre az e-mail címre fogjuk küldeni!
  • Véletlenül rosszul adtad meg az adataid: Ebben az esetben kérjük mindenképpen vedd fel velük a kapcsolatot elérhetőségeinken, hiszen csak így garantálhatjuk a pontos kiszállítást, illetve a számla tartalmazni fogja az adataidat is.
  • Utólag szeretném módosítani a rendelésem: Természetesen igyekszünk rugalmasak lenni, de a rendelés feldolgozásának megkezdése után sajnos nem áll módunkban módosítani a csomagon.

 

Hogyan tudok fizetni?

Megrendeléskor az alábbi fizetési módok közül választhatsz:

  • Utánvétes fizetés: Az áru átvételekor a futárnak kell fizetni. A futárnál lehetőség van készpénzes és bankkártyás fizetésre is.
  • Bankkártyás online fizetés: A Tonhalfutár webáruház a CIB Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. Bővebb információért kattints az alábbi linkre: Bankkártyás online fizetés GYIK
  • Előre utalás: Kizárólag szerződött partnereink részére, az egyedi szerződésben foglalt kondíciók szerint. A kiszállítást megelőzően banki átutalással a Panissimi Kft. CIB Banknál vezetett 10700189-68340856-51100005 számú bankszámlájára, díjbekérő alapján. Bővebb információ az alábbi linken: Banki fizetési tájékoztató

 

Sikertelen a bankkártyás fizetésem, mi a hiba?

Az Európai Unió második pénzforgalmi irányelvének (PSD2) megfelelően 2020. november 30-án a CIB Bank által nyújtott eCommerce internetes kártyaelfogadás-szolgáltatás esetében élesítésre kerültek az erős ügyfél-hitelesítéssel kapcsolatos módosítások.

Számlavezetőbank-oldali változások
Változott az erős ügyfélhitelesítés bevezetése miatt az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyási folyamata. Azoknál az ügyfeleknél, akik már megadták azonosítás céljából mobiltelefonszámukat a számlavezető bankjuknak, előfordulhat, hogy több lépésben kell megerősíteniük, hogy valóban ők az internetes vásárláshoz használt betéti- vagy hitelkártya birtokosai. Kérjük, sikertelen bankkártyás fizetés esetén mindenképp egyeztessen a számlavezető bankjával, mert szükséges lehet egy érvényes mobiltelefonszám megadása a banki azonosításhoz (a telefonszám, illetve az esetleges banki telekód megadásának lépései bankonként eltérőek lehetnek). A számlavezető banknál rögzített telefonszám frissítése és megerősítése nagyon fontos, mert az Európai Unió második pénzforgalmi irányelve (PSD2) előírásainak megfelelően 2021. január 1-től már csak így tudnak az erős ügyfélhitelesítésre kötelezett kereskedőtől bankkártyával vásárolni az interneten.

Vásárlás befejezése
Miután a CIB Bank fizetési oldalán lezárult a fizetés, fontos, hogy visszatérjen a webshop oldalára, ahonnan a vásárlást kezdeményezte. Ez számos alkalommal nem történik meg, mivel a webshop oldalára való visszatérés nem biztos, hogy automatikusan megvalósul. A fizetési folyamattal kapcsolatos tájékoztatást a bankkártyakibocsátó bank nyújtja ügyfelei számára, ezért fontos, hogy azt alaposan tanulmányozzák, és megtegyék az összes lépést, ami a fizetés sikerességéhez szükséges.

Amennyiben fennakadást tapasztal a fizetési folyamat során, kérjük, tájékozódjon a változásokról a bankkártyáját kibocsátó banknál!

 

Mennyibe kerül a kiszállítás?

Minden 20.000 Ft feletti megrendelést INGYENESEN szállítunk ki. Az ennél alacsonyabb összegű megrendelések esetén a szállítási díj 1.500 Ft. A kosár oldalon egy figyelmeztető szövegben mindig pontosan láthatod, hogy mekkora összeg hiányzik még az ingyenes kiszállításhoz.

 

Miként kapom meg a számlát?

A számlát csomagzáráskor automatikusan generálja a rendszer a számlázz.hu segítségével. A számlát a rendelésed során megadott e-mail címre küldjük, a kézbesített csomagban nem található papír alapú számla.

 

Céges (áfás) számlát szeretnék, van rá lehetőség?

Természetesen. A rendelés véglegesítése során a számlázási adatoknál kérjük pipáld be a Céges számlázás opciót és töltsd ki pontosan a Cégnév és az Adószám mezőt!

 

Hogyan kapom meg a csomagomat?

  • Melyik cég szállít? A csomagod a GLS futárszolgálat segítségével kézbesítjük.
  • Személyes vásárlási/átvételi lehetőség van? A Tonhalfutár termékeinek megvásárlására jelenleg csak webshopunkban van lehetőséged, melyet a GLS futárszolgálat segítségével kézbesítünk, nincs lehetőség személyes átvételre.
  • Csomagpontos átvételi lehetőség van? Jelenleg nincs lehetőség csomagpontra kérni a csomagot.

A csomag pontos kézbesítéséről a GLS sms-ben tájékoztatni fog a rendelés során általad megadott telefonszámon. (kérjük figyelj rá, hogy helyesen add meg a telefonszámod)

 

Hány napon belül kapom meg a csomagomat?

Futárszolgálattal küldjük számodra a Tonhalfutár csomagot. Megrendeléstől számított 2-3 munkanapon belül megérkezik hozzád!

 

Mit tegyek, ha nem tudtam átvenni a csomagomat?

Ha a kézbesítés időpontjában nem tudod átvenni a csomagot, kérjük a GLS által küldött sms-ben található telefonszámon egyeztessétek a kiszállítás időpontját a futárral. Amennyiben előzetesen nem sikerült időpontot egyeztetni, úgy a futár a sikertelen- , és az ismételt kézbesítésről tájékoztatni fog a rendelésed során megadott telefonszámodon.

 

Mit tegyek, ha nem azt a csomagot kaptam / sérült a csomag, amit megrendeltem?

A csomag tartalmát kérjük mindenképpen a számlán szereplő tételekkel ellenőrizd le. Amennyiben nem azokat a termékeket kaptad, amit rendeltél, mindenképpen értesíts minket az [email protected] címen.

Ha hiányzik egy termék a csomagból, vagy nem azt a terméket kaptad, amit rendeltél, saját költségünkön kárpótolni fogunk téged, amennyiben a rendelés kézhezvételétől számított 30 naptári napon belül jelzed nekünk a problémát!

Amennyiben a csomag átvételekor szemmel láthatóan sérült a csomag, kérjük töltsétek ki a GLS-nél található bejelentő űrlapot, illetve jelezd felénk a problémát az [email protected] címen is! Ha netán tudsz a sérült csomagról fényképet csinálni, azt megköszönjük, nagyban megkönnyíti a reklamációs ügymenetünket a futárszolgálattal.

 

Egy kedvezményes csomagot rendeltem, de amit kaptam nem egyezik a weboldalon találhatóval, miért?

A weboldalunkon közzétett kedvezményes csomagok tartalmának és árának változtatásának jogát fenntartjuk. Szeretnénk, hogy a csomagajánlataink mindig változatosak legyenek, minél több termékünket lehessen kipróbálni egy akciós csomag keretében, így rendszeresen változtatjuk az összetételét a csomagjainknak. Kérjük mindig a számlán található termékekkel ellenőrizd le a kapott csomag tartalmát.

 

Mit tegyek, ha elakadtam?

Ha bármilyen problémát tapasztalsz az oldal működése során, vagy valamilyen okból nem tudod leadni a megrendelésedet, írj e-mailt az [email protected] címre, vagy bátran keress minket Facebookon is. 24 órán belül igyekszünk válaszolni minden üzenetre.

 

Olyan kérdésem van, amire itt nem kaptam választ. Hová fordulhatok?

Ha maradt még kérdésed, írj nekünk e-mailt az [email protected] címre, vagy dobj egy üzenetet Messengeren, ott még hamarabb válaszolunk!