KÉRDÉSED VAN? ITT MEGTALÁLOD A VÁLASZT!

 

Mit kell tudni a Tonhalfutár által forgalmazott márkákról?

Jelenleg 12 márka termékeit találod meg a Tonhalfutár kínálatában, de folyamatosan szélesíteni szeretnénk majd a választékot a jövőben. Hogy könnyebben átlásd a termékkínálatunkat, böngészhetsz márkák alapján is! Minden általunk forgalmazott márkáról összefoglaltuk a legfontosabb tudnivalókat egy-egy aloldalon, melyeket elérhetsz a márkanevekre kattintva:

 

Delfinbarát-e a Tonhalfutáros tonhal?

A különféle márkáknál változatos halászati módszereket alkalmaznak, de szerencsére egyre többen törekednek a fenntartható halászatra. A halak elkészítését gondos válogatás előzi meg, ezzel biztosítva, hogy a fogásba nem kerülnek például túl fiatal egyedek. A fenntartható módszerek garantálják, hogy a halászat közben más fajnak – így például a delfineknek – nem esik bántódásuk.

A következő termékeink minősítetten delfinbarátak, azaz megkapták a Delfinbarát címkét:

  • Arroyabe tonhal eschabeche szószban
  • Arroyabe tonhal olívaolajban
  • Maruzzella üveges tonhalfilé szeletek olívaolajban
  • Maruzzella üveges tonhalfilé szeletek sós lében

 

Meddig őrzik meg minőségüket a termékek?

A termékek szavatossági ideje változó, de a természetes tartósítási módszereknek köszönhetően a legtöbb halkonzerv éveken át megőrzi a minőségét, a megfelelő tárolási feltételek mellett (hűvös, napfénytől, nedvességtől védett helyen). A pontos dátumot, amíg az általad vásárolt termék megőrzi a minőségét, mindig láthatod a csomagoláson!

 

Hogyan tudok regisztrálni az oldalon?

Az oldal tetején, a felső sávban válaszd ki a Saját fiók gombot. Itt jelentkezhetsz be majd a felhasználói fiókodba, illetve jobb oldalon itt tudsz regisztrálni is. A regisztrációhoz add meg az érvényes e-mail címedet (nagyon fontos, hogy érvényes címet adj meg, hiszen minden, a megrendeléseddel kapcsolatos információt ide küldünk majd), és a választott jelszavadat. Ezután kattints a Regisztráció gombra. Innen automatikusan átirányítunk a Saját fiókodba, ahol áttekintheted a fiókadataidat, a szállítási címeket, és a korábbi megrendeléseidet.

Javasoljuk, hogy már a regisztráció során állítsd be a nevedet, és azt a szállítási címet, ahol át tudod venni a csomagodat (ezt a rendelés leadásakor is beállíthatod majd, de így egyszerűbb, hiszen a rendszer automatikusan kitölti neked az alapértelmezettként megadott számlázási és szállítási címet).

 

Megváltozott a nevem, vagy a szállítási címem. Hogyan tudom az adataimat módosítani?

A saját fiókodba bejelentkezve tudod módosítani az adataidat. A nevet, e-mail címet, jelszót a Fiókadatok menüpontban tudod szerkeszteni; a szállítási és számlázási címet pedig a Címek menüpontban. Egyszerűen kattints a szerkesztés feliratra, majd ha végeztél, a Módosítások mentése gombra.

 

Hogyan tudok rendelést leadni?

A készleten lévő termékeknél automatikusan megjelenik a ’Kosárba rakom’ gomb. Erre kattintva az adott termék a kosárba kerül. A termékoldalakon, és a Kosár összegző oldalon is van lehetőséged a mennyiségek módosítására, ha bármelyik termékből 1 darabnál többet szeretnél rendelni. Egy termék kosárba helyezése után folytathatod a böngészést, és további termékeket is adhatsz a kosaradhoz. A rendszer az oldal jobb felső részén folyamatosan jelzi neked, hány termék van a kosaradban, és mennyi a kosarad végösszege. Ha végeztél a termékek kiválasztásával, az egérrel menj a végösszegre, és megjelenik a Kosár megtekintése gomb. (De a főmenüből, a Vásárlás menüpontból is elérheted a Kosár felületet).

A Kosár oldalon van lehetőséget kuponkód megadására. Amennyiben kaptál tőlünk kupont e-mailben, vagy egy korábbi rendelésedhez, itt tudod azt beváltani. A szállítási díj összegét is itt jelzi neked a rendszer, de ügyelj arra, hogy azt NEM számolja hozzá a rendelés végösszegéhez! Ha mindent rendben találsz, kattints a Tovább a pénztárhoz gombra. Itt tudod megadni a szállítási és számlázási címedet, és a nevedet, ha korábban még nem tetted meg. A telefonszámod megadására azért van szükség, mert a futárszolgálat munkatársai így tudnak majd elérni téged. Megjegyzést is tudsz írni a rendeléshez (pl. a kapucsengő nem működik). A rendelés leadása előtt arra kérünk, olvasd el általános szerződési feltételeinket. Ha mindent rendben találsz, kattints a Megrendelés elküldése gombra.

 

Mit tegyek, ha elakadtam?

Ha bármilyen problémát tapasztalsz az oldal működése során, vagy valamilyen okból nem tudod leadni a megrendelésedet, írj e-mailt az info@tonhalfutar.hu címre, vagy bátran keress minket Facebookon is. 24 órán belül igyekszünk válaszolni minden üzenetre.

 

Hogyan tudok fizetni?

Megrendeléskor az alábbi fizetési módok közül választhatsz:

  • Készpénzben: Az áru átvételekor a futárnak kell fizetni.
  • Előre utalás: A kiszállítást megelőzően banki átutalással a Panissimi Kft. CIB Banknál vezetett 10700189-68340856-51100005 számú bankszámlájára, díjbekérő alapján. Bővebb információ az alábbi linken: Banki fizetési tájékoztató
  • Bankkártyás online fizetés: A Tonhalfutár webáruház a CIB Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. Bővebb információért kattints az alábbi linkre: Bankkártyás online fizetés GYIK

 

Mennyibe kerül a kiszállítás?

Minden 9.900 Ft feletti megrendelést INGYENESEN szállítunk ki. Az ennél alacsonyabb összegű megrendelések esetén a szállítási díj 1990 Ft.

 

Hány napon belül kapom meg a csomagomat?

Futárszolgálattal küldjük számodra a Tonhalfutár csomagot. Megrendeléstől számított 2 munkanapon belül megérkezik hozzád!

 

Hogyan kapom meg a csomagomat?

 

Mit tegyek, ha nem tudtam átvenni a csomagomat?

 

Hogyan tudom érvényesíteni a kuponkódomat?

A kuponkódod érvényesítésére a Kosároldalon (https://tonhalfutar.hu/cart/) van lehetőséged. Írd be a tőlünk kapott kuponkódodat (ha van), majd kattints a Kupon beváltása gombra.

 

Mit tegyek, ha nem azt a csomagot kaptam, amit megrendeltem?

Ha nem azt a csomagot kaptad, amit rendeltél, mindenképpen értesíts minket az info@tonhalfutar.hu címen, vagy hívj bennünket az alábbi telefonszámon:

Ha hiányzik egy termék a csomagból, vagy nem azt a terméket kaptad, amit rendeltél, saját költségünkön kárpótolni fogunk téged, amennyiben a rendelés kézhezvételétől számított 30 naptári napon belül jelzed nekünk a problémát!

 

Olyan kérdésem van, amire itt nem kaptam választ. Hová fordulhatok?

Ha maradt még kérdésed, írj nekünk e-mailt az info@tonhalfutar.hu címre, vagy dobj egy üzenetet Messengeren, ott még hamarabb válaszolunk!