Csomagolási innováció
Miután a minőségi szabványokat garantálták, az innováció a csomagolásra, az élelmiszerek új stílusának népszerűsítésének modern eszközére kezdett összpontosítani. A Maruzzella márka 1958-ban került piacra 100 és 200 grammos konzervdobozokban, ami úttörő pillanat volt az olaszországi és a világ termelésében, az egyadagos formátumokkal egy olyan időszakban, amikor a tonhalat még mindig egy kilogrammnál nagyobb kiszerelésben konzerválták.
Az olajos tonhalat egykor hordókba csomagolták, vagy akár, mint ma, 5 vagy 10 kg-os konzervdobozokban árulták. A gyártók általában megszokták, hogy a legfrissebb terméket nettó kilónál kisebb méretű konzervdobozokba helyezik, míg a La Mazzola úgy képzelte el, hogy a jövőben a fogyasztás még kisebb formátumok felé fog orientálódni, és tökéletesítette a 100, 200, 300, 400, 800 grammos nettó súlyú konzervdobozokat, ellenőrzött súly és ár mellett, kizárólag gondosan előkészített alapanyagok felhasználásával, garantált minőségben, ami lehetővé tette, hogy egy kiváló minőségű, állandó termékkel, megfizethető áron, sikeresen meghonosodjon.